Tréninkový deník jako nástroj k dosažení cíle

Po dlouhé době odkládání jste se přinutili běhat a dělat tak něco pro své zdraví. Vedením tréninkového deníku snadněji u běhání setrváte a dosáhnete svého cíle.

Proč si zakládat tréninkový deník?

Do deníku si budete zaznamenávat všelijaká data spojena s tréninkem jako jsou naběhané kilometry, intenzita, strava, závody, zranění a cokoliv dalšího, co budete považovat za klíčové. Každý větší cíl má své menší cíle, které je potřeba v průběhu vaší cesty za dosažením splnit. Takové cíle je potřeba si plánovat, někam si je zapisovat a sledovat jejich průběh. Další z důvodů, proč tréninkový deník mít. Přináší totiž do vaší přípravy určitý řád a pořádek.

Díky tréninkovému deníku budete mít své úspěchy sepsané po kupě a tím pádem neustále na očích, což vás bude neskutečně motivovat v pokračování. Začnete registrovat, jak rychle se zlepšujete, zrychlujete a jak vaše kondice roste. Zároveň si díky vedení tréninkového deníku uvědomíte, které přístupy vám nejvíce vyhovují a co přesně vás posouvá na vrchol. Někteří si dokonce do deníku zaznamenávají i údaje o obuvi, díky kterým zjišťují, které boty jsou pro jejich pohybový aparát nejlepší a které by vůbec neměli nosit.

Výběr vhodného zápisníku

Důležitý je i výběr zápisníku, do kterého budete všechny potřebné informace zaznamenávat. Co se velikosti týče, doporučuje se zvolit kapesní, jelikož jej můžete nosit všude s sebou. Rozhodně byste měli zvolit zápisník v deskách – ten bude totiž odolnější, nebude se rychle ničit a stránky se v něm nepokrčí.

Důležité je začít. Postupem času sami zjistíte, jak si deník vést nejlépe.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení