Quinoa bílá

Kód: 226/250
Neohodnoceno
od 35 Kč až –2 %
Quinoa bílá
od 35 Kč až –2 % od 35 Kč

Zvolte variantu

Quinoa bílá - quinoa obsahuje velké množství bílkovin. Chuťově se přizpůsobí ostatním ingrediencím. Obohatí jídelníček vegetariánům a veganům. Dále obsahuje vysoký podíl hořčíku a vitamínu B2. Je také bohatá na minerály.

Detailní informace

váha: 250g
Skladem | 226/250
Můžeme doručit do: 24.6.2019
35 Kč
váha: 500g
Skladem | 226/500
Můžeme doručit do: 24.6.2019
60 Kč
váha: 1000g
Skladem | 226/501
Můžeme doručit do: 24.6.2019
110 Kč
váha: 5000g
Skladem | 226/502
Můžeme doručit do: 24.6.2019
525 Kč
váha: 25000g
Skladem | 226/503
Můžeme doručit do: 24.6.2019
2 390 Kč
2 342,20 Kč

Detailní popis produktu

Merlík čilský – Quinoa je pseudoobilnina s vysokým obsahem kompletních proteinů, je snadno stravitelná, nenadýmá, má skvělou chuť a je jednoduchá na přípravu. Quinoa, pseudoobilovina s vysokou nutriční hodnotou má původ v Jižní Americe (Andy). Na rozdíl od pšenice nebo rýže nabízí strávníkům vyvážený soubor důležitých aminokyselin, což ji zařazuje mezi neobvykle kompletní potraviny. Představuje také důležitý zdroj vlákniny, fosforu, železa a hořčíku. Neobsahuje lepek a je velmi lehce stravitelná.

Čemu prospívá Quinoa bílá?

  • na detoxikaci organismu
  • zde uvedené informace s výrobkem nesouvisí a mají pouze informativní charakter (chcete-li)
  • pro sportovce, vegetariány a celiaky
  • při redukčních dietách
  • doplněk při bolestech hlavy – migrény
  • jako náhrada nebo doplněk rýže pro přílohy
  • zdroj kompletních bílkovin
  • podporuje mozkové funkce – brainfood
  • bezlepková potravina, velmi výživná, málo kalorická a lehce stravitelná

Příprava: Semínka důkladně properte pod horkou vodou cca 3–5 min. Bude vznikat pěna, kterou odstraňtě a potom připravujte stejně jako klasickou rýži (vařte podobně jako rýži 2 díly vody na 1 díl quinoa) po dobu 15–20 minut. Po uvaření se quinoa vyznačuje příjemně lehkou, nadýchanou strukturou a jemnou, lehce oříškovou chutí. K ochucení quinoy použijte jakékoliv koření či zeleninu. Smícháním s ovocem, medem, ořechy a (rostlinným) mlékem vznikne energeticky bohatá a přitom zdravá a chutná forma snídaně.

Země původu: Indie

Použití: Na zahuštění polévek, na přípravu pudinku s ovocem, rizota, zapečené se zeleninou nebo jako příloha místo rýže, kuskusu a bulguru.

Vitamíny a stopové prvky obsažené ve 100g
Vápník: 
47 mg; Železo: 4.57 mg; Hořčík: 197 mg; Fosfor: 457 mg; Draslík: 563 mg; Zinek: 3.10 mg; Thiamin: 0.36 mg; Riboflavin: 0.318 mg; Niacin: 1.52 mg; Vitamín B6: 0.487 mg; Kyselina listová: 184 ug; Vitamin E (alfa-tokoferol): 2.44 mg

Nutriční hodnoty ve 100g
Energie: 
1539 kJ /368 kcal; Sacharidy: 57.1 g - z toho cukry 1.34 g; Bílkoviny: 14.1 g; Tuky: 6.07 g - z toho nasycené 0.71 g; Vláknina: 7 g; Sodík: 5 mg; Vlhkost 13 g

Alergeny 
Bez alergenů

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: